18Februari09

Veckorna rusar förbi och jag har vart hemma i en vecka. Måste tiden gå så fort? Jag har ju inte gjort något vettigt.
Eller jo det har jag väl.

I lördags var vi till Mariefred och tävla. Ska jag göra hela dagen kort så kan jag säga att vi körde fast rå en hal isig väg när vi åkte ditt, pga två stolpskott som tyckte att vi skulle stanna med hästtransport. Men vi han fram i tid, såg ut som vi hade hamnat på en klubbtävling ute i skogen. Haha.

LD= Vänta på att han skulle explodera men det hände aldrig, gick in och nolla och fick rosett. Fick en blågul rosett :] Alla som var lika placerade fick de, efter som LD är en clear round nu för tiden..Fick shampoo oxå .

LC= Trodde han skulle vara seg och dryg men där var han som kung. Hoppa några få språng på framhoppningen för att spara på energin och ridhuset var litet. Inne på banan sen så flög han i luften innan vi börja hoppa. Haha. Alex missa de :P Sen hoppa han klockrent. Högt över och med en helt annan kraft och energi än vad det var när vi var till Nyköping.
Starta som nummer 18 och det var ca 23 startet. Jag lade mig som placerad fem med ett pet, slutade precis utan för placering. 6 placerade och jag hamna som snabbaste fyrafelaren på en sjunde plats :D Inte vet jag hur det gick till. Sluta alltså 7a av 23 starter.

Nästa tävling blir Hamre den 28 februari, LC och LB. Just nu är det ca 260 starter, så det lär ta hela jäkla dagen :P



Contessa de lila monstret är färdig klippt , benen vart inte snygga men nu är dom klippta.
Helt galen är hon att rida, rätt som det är när man travar lungt så flyger hon i luften och sen vissar hon sin fullblods sida :P Så jäkla go den hästen.

Skulle ha åkit till Stina den här veckan och tränat, men nu har hon åkit till Scandinavium för att tävla :D Så jäkla kul för henne att bli uttagen till landslaget..
Men åker ditt på måndag för två veckor apu.

Lycka till Mathilda och Stina som rider i scandinavium i helgen :]

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback