13februari2009

Idag är det FREDAG 13 februari 2009, en oturs dag för vissa och för andra inte.
Vet innte riktigt vad jag ska säga, blev sparkad av Contessa men å andra sidan vara jag dumm och klippte av henne pälsen när det är ca -10 grader..

Snöö

Nu är det ca --15 grader kallt och hon har tre täcken, så förhoppningsviss överlever hon. Annars funkar allt bra.
Var i väg till ridhuset i går med gammel gubben eller unghästen beror på hur man ser det.. Han sköte sig väldigt bra. Men i morgon blir det väll andra bullar. Bara att håll i sig. Jag som tänkte knoppa :P
Vi ska försöka åka så vi är i stallet runt halv sju och sen lastat och så till halv åtta. Blir inte jätte tidigt, men hade vart skönt att sovit..

Förmodligen blir det ingen träning för Stina i veckan då hon har blivit erbjuden av Gretzer att få rida i Scandinavium occh hon åker ditt på tisdag. Så jäkla kul för henne :)

Heja MATHILDA och STINA :}

Hinner träna för Stina när jag ska vara där på apu :)

Nu ska jag sova.. PUSS

Packning Packningen jag hade i onsdags :/

.. "Kattastrof"
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback