10februari

NU är man 18 år, en månad och en dag gamal :} Hehe
Åter igen är jag sjuk, åkte på spysjukan i södags lunch. ursch.. så på en månad har jag varit sjuk i två omgångar. Men jag mår bra i dag, känns mest som feber och är seg i kroppen..

I morgon åker jag hem , för att stanna hemma i ca 3 och en halv vecka :P så skönt.. Att slösa min energi på folk som aldrig bjuder tillbaka är nåd till botten..Är så trött på allt..

Ska bli skönt att ha sportlov och sen apu.. Ska rida igång Contessa lite mera, Tack Karin och Alexandra för hjälpen.
Ska även rida Conrad lite mera så att nästa tävling blir lyckad :} Så länge jag lever är jag glad.
Sen ska jag till Stina och trimma honom lite :P Ska även vara hos henne på två veckors praktik, Contessa skulle få komma någon dag..

I helgen blir det tävling i Mariefred. Spännande.

Måste tala om att förra helgen var jag till Etuna med UNIQUE och vi prata om barnhem i Rumäninen som vi kommer att hjälpa så småning om, det var hemkst att se hur dom har det.. Det får en att inse hur bra vi har det..Det var nog ngen som hade ett tort öga.. URSCH å FY !!!!

Nu måste jag villa en stund, ska till ridsport i eftermiddag och hämta mina stövlar som har arit inlämnade i nästan 5 veckor :/

puss


Kommentarer
martina säger:

sv: haha jaa, antagligen kommer det gå bra, men jag är ju osäker, hästen har ju noll galopp!

2009-02-10 | 17:34:53
Bloggadress: http://makemefallforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback