9 december 2009


Idag är det en månad kvar tills jag fyller 19 år, skit ålder men ändå.

Har haft sovmorgon i dag, pysslat med Contessa och ridit ut en halv timme.
Nu väntar det prov i projekt och företagande. Efter det hästteori och jag hoppas att vi inte får till baka det provet, för det gick inte alls bra.

I eftermiddag ska jag ha stalltjänst och sen ska jag fixa åt Theres Reimers häst , Ally. www.nattstad.se/TReimer
Då hon och Amanda var med om en olycka i går.

Jag och Nathalie ska fixa finishen på våran dans, vi är gryma. Och det är jag som gör allt efter Nathalie och inte har takt känsla :P Men vi är bäst ändå.


Puss

Kommentarer
mamma Lisa säger:

Haha, nu har du väl lite bråttom, det blev nog fel datum hH. KRAM

2009-12-09 | 16:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback