9 december 2009


Dagen är snart över :]

Provet gick snabbt att göra, hoppas det gick bra.*Håll en tumme *
På hästteorin kolla vi på en engelsk film och jag tog mig en power nap. Jag kan verkligen inte hålla ögonen öppna när det inte är textat eller en svensk film..

Fixa i stallet och sen var klockan massor.. Har i allafall fått allt tvättat åt Contessa och alla mina grejor är med tvättade.

Tänkte faktis börja packa mina saker, har sagt det i några dagar.. Men nu måste jag ta tag i det.
Ska även skriva lite på projektarbetet, då Ingrid ska få en föreläsning om det i morgon..

Nu är det dax för en dusch och göja fram resväskorna. Får inte heller glömma Bonde söker fru om 50 min..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback