8 December 2009


Jag och körkortet firar 8 månader i dag.

Hade hoppning som vanligt på tisdags förmiddagen, plocka ordning lite saker som ska med hem över jul. Det mesta är under kontroll. Hoppningen gick riktigt bra i dag, hoppa först stuts ut med läktaren, hoppa sen en liten bana. I stutsen så skulle man gör vissa övningar tex. huvud, axlar,höfter och knä, en annan var händerna för ögonen. Tessan sköte sig riktigt bra. Vart någon bockning efter serien , men men. Jag lever!
Rebecka var snäll och filmade :D

Nu har jag städat lite, tvättar och tänkte slänga i hop en kladdkaka snart. Senare i eftermiddag ska jag och Nathalie fixa med vårt dans nummer.. Hinner jag så ska jag plugga och packa lite kläder.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback