7 december 2009


Nu är jag tillbaka :} Hoppas ni inte har saknat mig.
Men det har vart fullt ös i helgen mellan halv sju och två.. Men jag är på humör för det.

Fredag
Blev först IDOL med Anders och sen var vi och bowla med Nathalie, Hagen och Kenny. Hagen och Kenny var trevliga killar, ena hade tio storlekar större skor än mig och den andra vann bowlingen.
Efter bowlingen åkte vi in till Invito en stund och prata lite skit..

Lördag
Börja jobba vid sju, jobba fram till lunch. Åkte då i väg på löshoppnings clinic, fina hästar och jag och Vic fick guldstjärnor :D Åter och jobba mellan tre och fem..Efter jobbet så rasta jag av Contessa det lilla som gick innan ridhusen blev upptagna..
Hem och äta , göra mig i ordning. Sen i väg till Hagen där det var avskeds fest för honom. Han ska till åre och jobba i ett halv år :) Tror du kommer få det toppen bra. Gänget var hemma vid halv två..

Söndag
Jobba fram till halv ett, fixa Contessa och sen tävla henne. Och som ni vet sköte hon sig riktigt bra :) Jobba mellan tre och fem. Efter det fixa jag med Contessa. Hem och duscha. Sen träffa jag Nathalie <3

Måndag
Skola i dag, på PS som vanligt. Nu sitter jag hemma hos Nathalie och fixar musik till dansen..
Vi ska snart till Anders med han födelsedgspresent. Nathalie har glömnt att ge honom den :P

Om en vecka är jag hemma :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback