4 December 2009


Fredag
Sovmorgon till nio, blev sen fixa till sig och plugga inför provet. Provet kändes bra i allafall. Jag har nog lärt mig för mycket. Nu är det " bara" två prov kvar innan jullovet. Ena är projekt och företagande och det andra blir nog lite svårare  för det är historia..
Nu har vi snart historia lektion och sen miljö och säkerhet..

I eftermiddag ska jag sortera lite i garderoben, måste fundera på vad som ska hem och vara kvar. Svårt att veta vad som händer när man kommer hem..
I kväll är det IDOL, får se om någon är motiverad till att se de.. Jag vill inte se det själv ;]

Contessa får ta det lite lugnare i dag, jag är lite sugen på att rida. Men hon behöver ta det lite lugnt i dag..



Nu är det historialektion ..

pUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback