30 December 2009

" Varmt och skönt "

I morse när hästarna skulle ut vissade tempraturen - 21 grader. Kroppen börjar vänja sig nu, det ända som är att min ena tå gör ont. Förmodligen har den frusit för mkt.
Jag åkte hem och sov vidare när alla hästar var ute, Contessas box var mockad och maten fixad.

Vakna efter 12 och frös, kan nog säga att mitt element var nerdraget, så hoppas det blir varmara i natt.





Har vart ner på stan med mamma en sväng, köpte mig en ny bok och ett par tränings skor.
Vi ska ju börja gymma nu efter jul och nyår. Vårt projekt arbete i Idrott B är att stärka mage, rygg på minst 13 timmar. Skorna är i allafall fixade.

Nu ska jag se vad som händer hos de andra brudarna.

Ska skriva i hop lite mål och planering så ni får se det med.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback