3 December 2009


10 dagar kvar tills jag åker hem, längtar mer och mer hem.. Vill hem och få lugn, känna trygghet och känna julstämning.

Dressyren i morse gick VÄLDIGT BRA, Contessa var väldigt fin. Allt funka så bra !
Guldstjärna till henne, har aldrig kunnat vart med och gjort samma arbete som resten av gruppen. Men dagens övning passa oss jätte bra. Contessa tyckte att dressyren var rolig, då det var mkt galopparbetet. Några bockningar blev det allt, med god ryggverksamhet. Min känsla var grym och tillsammans vart det nästan toppen.
Hoppas att hon kan hålla sig så här fin tills på söndag :]

Funderar lite på hur hon ska få vila i vinter. Blir nog några dagar efter nyår och lite skrittarbete innan nyår. Hoppas att det är snö hemma så vi kan bygga styrka.

Annars har vi haft hästteori prov och idrott B. Vi var fyra st på idrotten, REKORD :}
Spelade innerbandy och gjorde lite trampets hopp. Gick väldigt bra.

I eftermiddag har jag pluggat i ca 3 timmar, har samhälls prov i morgon. Har pratat med mamma, pappa och Emelie.

Om 40 minuter börjar Paradise Hotel, så jag tänker fixa med disken och plocka ordning lite innan dess. Ska läsa igenom mina anteckningar inför provet i morgon med.

I morgon är det sovmorgon ( sak plugga samhäll då), samhällsprov, historia och arbetet och säkerhet.
Jobb lördag och söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback