29 December 2009

Jag var som vanligt uppe med tuppen.

-25 grader var det nog när jag åkte till Kasper i morse, var där en stund på morgonen innan vi skulle till V-ås. Åkte in till stan med Kasper och hämnta Michis på vägen. Kasper lämna vi hos Farfar innan vi åkte.
Shoppa ordentligt gjorde vi. Var i Västerås mellan elva och fyra :]
Jag shoppa bla, en fleecetröja, t-shirt, en kjol, en sjal och ridbyxor.. Ridbyxorna är det barnstorlek på.
Innerst inne är jag nog allt ett barn ;)
Contessa fick ett nytt schabrak, härligt att förnya inför våren.

När vi kom från V-ås skjussa jag hem Michis och sen i väg till stallet. Inte en lugn stund idag.
Nu så ska jag platta håret, jag ska i väg och fika med Jossan och Emelie. Jag och Jossan har häst i samma stall men det märks inte, för vi går bara omvarandra.

Har även bestämnt mig för att sätta i gång Contessa nu i veckan. För då kankse jag kan vara med och träna för Stina 8 januari.

Nu måste jag sätta lite fart igen !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback