28 December 2009


Snart nyår :]

Dagen börja med att jag åkte ut till Kasper då han var själv då pappa jobba. Det var oplogat och snöigt. Somna lite i soffan när jag kolla på tv. Men Kasper slapp i alla falla vara i hundgården hela dagen. Han var helt galen. Haha ")

Har vart till stallet och mockat, packat hö, gosat med Contessa , lagat stacket och pratat skit.
Åkte därifrån till Stina för att kolla när Jennie träna. Var roligt att träffa på Stina igen. Efter det har jag ätit mat, värmt tårna, fyllt i skadeanmälan och nu ska jag ta ett bad.

Ska åka till hästarna om någon timme och natta dom :]




Ska ladda upp lite nya bilder i kväll, ska även insatallera spotifyt :]

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback