28 December 2009

Grymnt trött!

Tycker att jag inte gör så mkt, men tydligen blir man trött ändå.
Ska ta och sova snart, ska läsa några sidor i min bok innan.

I morgon ska jag åka ut till Kasper en stun, ska bli upp till - 20 grader i morgon. Sen vid tio ska vi åka till Farfar, han ska få vara där i morgon för att jag ska till Västerås  med Michis. Taskigt för han att vara ute när det är så kallt.
Jag har tänkt försöka hitta en kläning att ha på nyår. Får se vad som händer då, men kan vara kul att ha en kläning i fall det händer nått skoj :]

Men med rätt personer blir allt skoj :D

Gonatt

 Kasper


Kommentarer
Michaela säger:

Min blogg ;)

2009-12-29 | 18:29:19
Bloggadress: http://metrobloggen.se/MichaelaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback