26 December 2009


Julen is over ..

I går var det som sagt fest, det var den årliga juldagen och då är det tydligen stor fest. Vi kom in där vi ville på Scheele, men ångra oss rätt fort. Det känns som en besvikelse att gå ditt. Visst det var mkt folk, nya ansikten och MKT dans. Men nått säger oss att det inte var detta vi hade väntat oss. Vart var alla som hade köpt biljetter?
Men vi hde i allafall kul innan..
Josefine ställer frågan Vem f*n är Elin Sandell? Haha.
Josefine vi har gått i samma klass i tre år och känt varandra i några år.


I natt har det snöat massor så det var ingen rolig resa till stallet i morse. Jag är glad att mamma körde ut mig då det har drivit igen på vägarna och plog bilen hade inte börjat plogat vid kl sex. När vi återvänder från stallet så har dom börjat plogat gång och cykel vägar. Vem cyklar kl sju en lördagsmorgon? Bättre att börja med vägarna, mitt råd..

Nu ska jag tydligen på bandy med Emelie, dom brukar alltid åka på det och så ska jag med nu. Jag vet knappt vad bandy är.Men har vi tur har jag svaret senare i dag.
Efter det ska jag ut till stallet igen :] Var tänkt att jag och Jossan skulle ha gått en sväng med hästarna, men jag känner mig inte så kör duglig just nu.

Bandy nu!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback