20 December 2009


Vilken kväll det blev, trevlans !

Jag, Michis, Jennie och Jennifer börja med lite tjejfest hos mig. Spela jag har aldrig och snacka goja. Lyssna på musik och levde rövare. Haha.
Vidare till B & S , som inte alls var så bra som det brukar. Dålig musik och "konstigt folk" , inte för att jag är så normal. Men det var typ inga jag kände ute och folket kändes tråkigt och gammalt. Men jag hade kul ändå, Michis gjorde världens grej när vi var på toa.. Vi skratta så folk börja fråga vad som hände, haha :] En sak , man ska nog inte gå ut i klack skor när det är 2- 3 dm snö och -10 grader. Tror Jennie och Michis fötter levde sitt egna liv efter den kvällen. Allafall Michis gjorde det när vi var på toan ;P

I fm så var det dax att starta en blåbärshoppning, hoppa 70 x 2. Felfri och hon sköte sig riktigt bra, var stark på de böjda linjerna men annars så funkar det bra. Hon börjar bli väldigt säker nu på lägre höjder. Dag att ta klivet upp. Måste säga att säsongen har vart väldigt bra, om man ser hur mkt hon har gått och sen vilat. Nästa år kommer bli bra. Hoppas på en start i 110 redan i februari/ Mars.. Vi har vart felfria 2 av 3 gånger i en meter.
Nu väntar någon veckas vila för henne och mig, sen är det dax att börja igen !

När vi kom där i från så tog jag mig en timmes promenad, blev att prata med Emelie, Nathalie och Michis.
Kännde mig som en telefonväxel, haha. Ni är mina bästa tjejer <3 Utan er hade jag inte klarat mig långt..

Om några timmar ska jag och mamma ut på stall möte och efter det ska jag åka till Emelie för att dricka te med henne och Michis :)

Nu ska jag ta en dusch och försöka tina mina fötter ...

Puss



Kommentarer
jennie säger:

Tack för en väldig trevlig kväll :)

2009-12-20 | 16:39:54
Ka säger:

fin blogg ! :-)

2009-12-20 | 17:19:53
Bloggadress: http://priiinah.blogg.se/
Victoria säger:

2009-12-20 | 17:20:23
Bloggadress: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback