19 December 2009

- 17 grader och jag var vaken kl fem !!
Ibland undrar jag hur min hjärna tänker och om den tänker överhuvudtaget.

Färga håret på Nadja i går och det blev bra till sist, men vi fick kämpa lite.
När jag kom där i från så blev det att kolla på höjdhoppningen från Olympia och sen tvär slockna jag. Vakna när Nathalie ringde, vid halv tolv. Sa bara att jag sov eller nått sånt. Sen vakna jag kl fem i morse och var så jäkla pigg. Hade det inte vart -17 grader och mörkt ute hade jag kunnat åkte till stallet då. Men jag fick snällt ligga och vänta på att klockna skulle bli sex, inte somna jag om heller :} Haha, lyckat ..

Åkte och fixa åt hästarna vid tjugo över sex. Maten åt dom hade frysit, kan inte vara roligt att äta mat som är som sorbe.. Var klar i stallet vid halv åtta. Då åkte jag hem och sov vidare. Sov till tjugo över elva :)

Nu orkar jag leva rövare i kväll ;D Måste all vara så taggade på fest, haha !

Nu ska jag göra mig i ordning, för vi ska åka till Farfar om någon timme. Lite tidigt jul då hanåker till Österrike i morgon.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback