17 December 2009

En vecka tills att julafton är nästan över.

Idag har det hänt nått kostigt.

Åkte till Västerås, gick på stan med Ida och hitta några julklappar och bla en ny mössa till mig.. När vi ska åka från stan till Ikea så blir jag påkörd av en man som bara backar rätt ut och där var vi. Jag kommer sluta parkera i parkerings hus, för folk klara lixom inte av det"/ Men det var i allafall inte mitt fel, bilen tog en smäll i allafall.Känns lite i nacken med, vet inte om det är för det är kallt heller om det är av smällen. . Märkte det när jag och Ida hade vart på Ikea och Hälla shoppingcentrum.. Hitta några flera julklappar på Ikea och där.

När vi kom hem har vi slagit in allt och fixat, jag vill ha in julen på riktigt nu. Den annorlunda julen.
Har vart hem till Emelie nu i kväll och drukit första koppen glögg, tittat på bonde söker fru och tjatat skit :)Mys!

Jag och Michis är sjukt taggade inför lördag, paaaaaaaaarttttttttttttttttttttttttty !

Nu ska jag ha en dubbel dejt med John Blund och sängen ;)

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback