16 December 2009

8 Dagar innan det är jul ..

Dagarna går fort, lite för fort. Jag tycker inte jag gör så mkt om dagarna. Men tydligen så går tiden ändå.
Idag blev det sovmorgon, sen en 1 timmes promenad, folk är galna i den här staden !! Förstår inte hur gamla personer klarar av att cykla när det är halt, oplogat och knöligt.. Men det är verkligen ett toppen väder, några grader kallt och snö.

När jag kom hem så ville Michaela att jag skulle komma hem till Emelie och fika. Blev att åka till stalle och fixa innan jag åkte och hämta upp flickorna.
Vart sittande hos Emelie i några timmar..

Nu väntar det skype möte med UNIQUE sen ska jag och natta hästarna..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback