15 December 2009

Oj vilken dag, men jag gillart :)

Åkte till Pappa i dag på Fm, busa med Kasper i snön och uppdatera läget. Bilder kommer *
Michis ville ta en ficka på stan så jag åkte till stan vid halv två. Har föresten åter igen blivit stoppad av polisen. Sen i sommras är det två gånger och sen jag börja övningsköra fyra gånger.
Efter fikan så åkte jag och Michis hem till Nadja. Så mysigt att träffa er <3

Har vart och tagit in hästarna, vilket gick bra. Contessa hade istappar på täcket.

Nu ska jag ut på min promenad som vart inställd i morse för att dom inte hade plogat. Nu är det lite bättre plogat så jag ska ta mig min promenad.

Snöbilder kommer senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback