14 December 2009


Dagen är förbi..

Contessa var tokigig i dag, vet inte riktigt vad som har flugit i henne, hon skulle inte in från hagen utan bara sprang och sprang, det gjorde en av hästarna i hagen brevid med. Tur att Maria var där och kunde lugna ner sin häst. När vi red så skulle allt gå i turbo fart, hon fatta liksom inte att det är halt. Gnägga och levde rövaren !
Tokfia !
Jag och Mamma har i allafall bestämnt att vi ska in till ridhuset onsdag och torsdag, på fredag ska vi till Strömsholm och sko henne, på söndag får hon vara med på blåbärshoppning. Hon behöver rutin. Efter det väntar en lugnare vecka innan vila..

I morgon blir det en lugn dag, jag blir så utråkad när det inte händer nått.. Ska släppa ut hästarna vid halv sju, fixa åt djuren, sen blir det hem och gå en promenad  och tillbaka och fodra lunch. Vad händer på eftermiddagen?
Sen vill jag åka pulka, är grymnt sugen på att åka pulka, skridskor och skidor :] Tur att vintern inte är långt borta. Så mina önskningar går i uppfyllelse .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback