13 December 2009

Dagen har vart lång, men allt har flytit på bra.

Vi börja åka hemmåt vi åtta och var framme runt tre. Det tar sin lilla tid att åka med häst. Men nu väntar det nästan fyra veckors jullov. Vilket jag ser fram i mot.

Jag och Josefin har fixade i stallet när jag kom, hoppas min prinssesa sover gott på all halm hon hade fått. Bara hon inte äter så hon får kolik igen "/

Jag har vart hem till Emelie en sväng, råka viss upptäcka att det var halt på vägen ;) Ha ha. Bäst att sköta sig !
Har packat upp ALLA mina saker, kom visst på ett och annat jag har glömnt, men jag har i allafall kläder med mig så mamma slipper tvätta :P Stackarn ska tvätta redan i morgon . Fy på mig !

Nu ska jag skriva ett mail till Nathalie och sen kolla på Parides Hotel. Stackars Nathalie som ska överleva veckan utan mig. I morgon blir nog värst för henne. Våran dans uppvissning har premiär och kankse får ni oxå se den ..




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback