10 December 2009


Fredag i morgon , sen lördag och efter det söndag :]

Börjar inte förens 10.20 i morgon och då ska ettorna lussa för oss. Mest spännande är vem som är lucia..
Förut i dag satt vi och prata om vårt lucia tåg, det var rena katastrofen innan vi ens hade börjat.. Men alla kämpa då, alla hade en annan vilja. Nu är det stonk och stön för minsta lilla. Folk kan inte heller knippa käft en sekund.
Ser inte fram i mot våren. Men ni ska inte få förstöra för mig !

I dag vart min och Nathalies dans klar, ni får se den på måndag ;) Kanske. Lovar att dom i klassen kommer säga ett och annat .. Men vi hade kul i allafall.
Har inte blivit så mkt plugg nu i kväll utan får gå upp i tid i morgon och plugga lite senare..

Nu ska jag dra mig till Nathalie och Madde..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback