1 December 2009


Nu är det "bara" 13 dagar kvar tills jag är hemma. Så skönt :]

Eftermiddagen shoppingtur var trevlig, jag, Börje, Vic shoppa loss i några timmar medans Madde och Rebecka nöjde sig efter 20 minuter.. Lyckade ;)
Blev lite av allt möjligt bla gelpadd till Tessan, underkläder, sjal, smycken, smink och julklappr.
Bilresan ditt var trevlig där allt inom tjejsnack togs upp och när vi åkte hem kommer jag inte i håg vad vi diskutera. Mer än att Rebecka var sur på sin mamma och Madde brukar vara lika sur på sin..
Man ska uppskata sina föräldrar :)

I morgon är det sovmorgon, ska sova någon timme längre. Sen ut på långpromenad och stall innan skolan.
Kvällen måste tillbringas till skolarbete, känner mig småttstressad överallt. 5 prov på två veckor "/
Ibland är det jobbigt, men man kommer nog sakna det när man tar studenten..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback