5Augusti2009

Dagarna bara flyger fram, vill verkligen inte att det ska gå så här fort.
I kväll blir det i allafall en nykter utgång för min del. Alltid trevligt att träffa lite folk. Jag ska till Arboga på medeltidsdagarna och se Nordman med Michaela och hennes vänner :]
Trevligt !

I morgon ska jag och mamma åka i väg med en halv galen häst ditt jag kankse ska gör min APU i höst. De har en bana uppbyggd som man får komma och hoppa, tänkte att hon ska få hoppa nått lågt. Har inte hoppat henne på flera veckor och så är hon under igång sättning. Ska även presentera mig och så i fall jag ska vara där. Ett jätte fint ställe.

Nu ska jag ta och sätta på mig andra kläder och sminka mig. Ni vet allt sånt där en tjej gör innan fest !

-Sen krogen i lördags :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback