31 Augusti 2009

Skola, stallplats

Nu har första riktiga skol veckan börjat, vi har vart på Pederskrivares skola fram tills nu, nu väntar det estetisk verksamhet. Nathalie den muppen har massat sig hitt men åker hem i kväll med :P Hatar henne lite . Hehe.
Senare i dag ska prinsessan ut på en skritt runda även jag ska ta mig en runda.

Har fixat stall plats tills jag kommer hem på fem veckors praktik, har inte riktigt koll på vilket ställe jag ska göra APU. Har lite funderingar.

Kom på en sak, i helgen trodde en kille att jag var 14 år !  !
Synd för han att jag var ett år äldre än honom, jag har körkort och kör som en galning.

Om man ska ta och ha lite lektion nu ;]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback