30 Augusti 2009

Helt jävla galen helg !
Har sovit en timme sen 05.40 i går :P Inte bra !

Tävlingen.
90 cm var hon riktigt lugn och fin. Skedde ett litet miss förstånd på 6ans hinder, vilket sluta med ett pet.
Starta sen 1 meter,vilket var debuten för henne. Stoppa på sista hindret, tog om det och då rev hon. sluta på 11 fel. Men jag är jätte nöjd. Hon kämpar på, så himla duktig. Banan var tung att rida och Contessa var seg. Men gillar bättre när jag får rida på henne lite. Hon vart sjukt taggad när Madde höjd på framhoppningen ;)

Kvällen var det fest hos Rebeckas kompis Ellen, trevlig kväll !
Helt galen natt. Krogen, efterfest, person som gick vilse, vaken hela natten, spya, ridspö, alkohol, vad mer behöver man säga. Tack tjejer !

Idag börja jag jobba kl 8.00. Så cykla från efterfesten efter sju nått sånt.
Var lite trött under dagen men nu är humöret på topp :D Fattar inte själv att jag orkar. Har vart vaken i 1 dygn och 14 timmar !

Så nu ska jag ta en skön dusch och sen kika på någon film, eller kanske borde sova !

http://www.youtube.com/watch?v=D_NKORjDzow 1 meters rundan.

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback