27 Augusti 2009

Betende. Getterön, Träning
Shit vilket omoget betende ! Att man bara orkar hölla på, jag har inte gjort nått. Men visst man kan vara gring och så mot mig. Men du kan ju tänka över hur du beter dig mot andra och mig. Sluta var så stöddig och sur, du vinner inget på det !
Jag bryr mig ärligt talat inte om dig. men gillar inte den attityden du har mot folk ! Jag är inte okej jag heller . Igen är perfekt !

Nog om det, idag har det varit en trevlig dag på Getterön :) Sammarbetsövningar. Jag avstog en del saker pga min fot, visst att det är länge sen jag skada den men den är inte 100 % okej än. Så folk behöver inte säga nått om de. Men snart är jag tillbaka, hatar att inte kunna göra allt som jag vill!
Treorna vann dragkampen och brändbollen.. Utklassning !


Nu ska jag samla lite energi inför kvällens träning, ska bli kul och se hur hon sköter sig .Ska hoppträna för Peder.


Conrad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback