25Augusti2009

skooooooola

Första skoldagenär över, jobbigt att bara lynssna på alla regler och sånt.
Men bra att uppdatera ånt med :]

Nu i kväll var jag hem till Vic, Anders och Nathalie B :) Såå kul att bara ta det lungt och träffa de, utan att ha läxor att tänka på. Sen när jag cykla hem fick jag använda mina nya lysen . Funka fint.
Ni ska bara veta varför jag har fixat lysen. Det var i lördags när jag, Madde och Frida cykla till krogen som vi vart stoppade av en SNÄLL polis. Han skulle ge oss böter på 800 kr var men var snäll och lät oss gå därifrån med cykeln och slippa böter :P Så nu anvnänder jag lysen i allafall . Inte vill jag ha böter.

I morgon börjar de riktiga lektionerna, spännande och se hur de blir, börjar kl 13.00 :D Hehe

Satt och tänkte på Conrad förut och då fick jag ett sms av Alex.Ni betyder verklingen massor för mig. Ditt stöd och Conrads tokigheter.

Kommentarer
Alexandra säger:

Tack så mkt du betyder mkt för mig och conrad också!:D

2009-08-27 | 16:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback