1Augusti2009

Party, Beslutångest och 14 dagar

I kväll ska jag i väg och gratta Michis som fyllde i början av veckan sen ska vi + några till ut på krogen. Första gången jag ska ut i Köping, har vart ut i ett öltält. Hoppas att inte alla har åkt till Westerqvarn. Det här med kalas eller fester gör att jag får beslut ångest över vad jag ska ha på mig, gah vad svårt det är. Just nu står jag i valet och kvalet om jag ska ha på mig en svart tubkläning eller en blåkjol med en svart body till. Men hinner nog vela ett tag till.

-MichaelaMichis :}<3

Om 14 dagar är jag i Varberg igen, sjukt vad fort det går, jag vill INTE jag vill, jag vill INTE jag vill ditt !

Ska fixa mig nu.. PUsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback