18augusti2009

Oj oj, dagarna går för runt. Hinner inte med de jag vill. Men skönt att ha något att göra.

Har motionera allt som behövs förutom hjärn cellerna som ska användas vid morgon dagens prov, lite lockande att gå och dejta JHON BLUND nu och gå upp tidigare i morgon. Frida får ju gå upp tidigare i morgon så hon kan ta bussen till stan, får känna lite medlidande med henne.
Har vart på min promenad, kan säga att den är bra för mig för jag får verligen slappna av och lugna ner mig. Kan inte vara bra att vara som en duracell kanin. Fast just nu är det halv fart på den.

Nu i kväll har jag installerat skype så vi kan ha UNIQUE sammanträden över internet, gick smidigt att fixa de. Spännande att se om alla får det att funka.

Tror att min dator kan balla ur någon gång då den är helt konstig nu. Knapparna lossnar och laddningen till batteriet glappar.Håller en tumme att den ska vara med ett tag till.

Om man ska gå till sängs nu.

- När jag fick mitt Tyra Wadners stependium på Uniques Riksårsmöte 9 augusti2009, Kopparbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback