16Augusti2009

Idag, Imorgon
Då är man själv igen, ursch vad tråkigt :S
I går åkte mamma och Ida hem av olika orsaker. Känns inte skoj, men men.
Jag var i allafall hem till Pau där Wixs också var, vi åkte först till Bongo ( Bowling) helt dött med folk. Beslöt oss för att åka in till en av krogarna. Inte där heller var det nått folk. Men det kom efter en stund.

Idag var det tänkt att jag skulle följa med Frida på dressyr tävling. efter som det regna och blåste när jag skulle gå upp så beslöt jag mig för att stanna hemma, så roligt tycker jag inte att det är med dresyrr så jag sitter ute och kollar när det är sånt väder. Men jag skasnart ringa och höra hur det gick :}
I eftermiddag ska jag bege mig hem till Frida och rida Contessa :]

-Sen förra lördagen. Mia, jag & Kajsa
-Kräftor sen kräftskivan,tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback