12Augusti2009

Idag - I morgon

Morgon i dag har vart jobbig, jag tog tag i packningen och greps av någon slags panik. Tårarna ran ner för min kind. Allt känns så jobbigt. Ursch, mår inte bra över det här. Hoppas det släpper.

Åkte ut till stallet och fixa allt, hästen sköte sig super. Nu ska bara hö och transporten packas.
 Jag kan verkligen inte ha komit till ett bättre stall, nu är det verkligen kul igen. Aldrig för att jag har tyckte att det har varit tråkig. Men känsla som jag hade i början på sommaren är borta. NU VILL JAG DET HÄR ÄNNU MER! Som sagt en dag blir jag en stjärna. Jag har verkligen trivits i stallet. Tror även Contessa har haft det bra, hon är så blank och fin i pälsen och. Magen är rund och go.

Tack alla stalltjejer för att jag har fått vart hos er :D Ni har gjort mig glad .

I morgon är alltså dagen komit, i morgon åker jag. Hur gärna jag vill stanna hemma så måste jag åka.
Bara att räkna ner tills jag är hemma nästa gång. SEX VECKOR !


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback