26November2008

Snart har den här veckan gått också. För en gångs skull går veckorna fort, nästan för fort..
Fast det gör inge, längtar hem extra mkt nu till jul.. Så trött på alla jobbiga människor här nere, ena falskare än den andra. det är tur att jag har min bra vänner :} <3 Guld värt.

I dag var det hoppning och fröken jöken var på sto humör.. Stanna och fjnta på ett hinder som hon hoppa utan proble¨m i söndag :P Ibland blir man inte riktigt klok på henne :P hehe.

Har även fått reda på när jag ska mönstra, det värsta är att 18 årsdagen blir lung.. Den veckan som jag ska mönstar är det mkt på körskolan med :P Men det löser vi..

Nu ska jag bege mig till sängen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback