24november2008

Åhhh i dag är det den 24 november vilket innebär att det är en månad kvar till 24 december, JULAFTON.
Hoppas på snö då, hemma har dom just nu snö storm..

Dagen i dag har varit väldigt lugn, börja med naturkunskap på PS, därefter till våran skola för
svenska och sen lunch... Sen blev det ett håll tills jag skulle ha engelska. Detta berode på att hästteori fröken vart av kastad i går och är nu sjukskriven..
Var allmän trevlig tills det var engelska. Efter de var jag till stallet en sväng.
Sen cykla jag till körskolan för teori.. Gick väl okej, om man bort ser från lite konstigt folk :S

Nu i kväll har jag gjort på en uppgift som vi fick på dressyren i fredags. Den ska in på onsdag och jag är snart klar :]

Contessa fick lite vila i dag :} Det kan hon allt få.. Min lila hoppe häst.

Nu ska jag krypa ännu längre ner i sängen..

Ha det guld folket.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback