23november2008

Nu är helgen förbi och jag är trött.. Blir att kolla på Andra avenyn och sen sova.

I fredags kväll var Vic och Nathalie här, de var mysigt och trevligt. Vi bar tog det lungt. Lagade mat, kolla på Idol, sen gjorde vi pepparkakor och kolla på Grease men jag och nathalie halv sov under filmen.. Sen sov de över.

Innan på dagen red jag dressyr ochdet gik skitans bra.. Josefin ringde oxå, saknar dig <3

I går så jobba jag mellan sju och halv fyra. Nu har jag jobat tre veckor på raken, så jag hoppas att jag får vara lite ledig till helgen.. men man vet ju aldrig.. Käänns som alla slutar..
På kvällen var jag hem till Nathalie, sov även där.. Hon och Amanda, och amandas Kompis kolla på film. Sluta med att jag sov sista timmen. Gäsp*

I dag var det hoppdebut med Contessa :D Vilket gick skit bra, var väldigt nervös innan men det fungera fint.
Märkte inte av något av onsdagens dumheter, så det var skönt.. Nu ska hon få lite lungt och sen tävla på lördag igen..

Endel av HrG är bra på att ordna tävlingar :P Vi var bäst.

Nä nu ska jag kolla på andra avenyn..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback