19November2008

Hej.
Nu ska jag försöka gå tillbaka till bloggandet, sist jag blogg är tre månader sen. Kan känna nu att sista veckorna att jag har skanat det. Det händer så jäkla mkt och det är så mkt känslor i det hela.
Om jag ska förkorta dom här tre månaderna.

Conrad och jag har start 1 meter med godkänt resultat, börja leta efter en ny häst då Conrad och min tid var över. Hittade en 4 åring efter Comefast :D Hon som äger henne gick på skolan men har slutat, och så ringde hennes mamma till mig för hon hade sätt min annons. Jag var upp och provred Contessa och tog med henne till Varberg i samma veva. Hade två hästar i tre veckor. Conrad åkte hem och veckan efter åkte även jag och Contessa till Köping. Jag gjorde två veckors APU hemma på ridklubben och sen var det höstlov, trände även lite för Stina då jag var hemma. Gjorde en dressyr tävling på Conrad som slutade sådär :P
Efter de har jag återvänt till Varberg, sattsar fullt på skolan och KÖRKORTET, bara ett få veckor kvar tills man är 18.
Har nu bestämt oss för att ha kvar Contessa.Samtidigt vi gjorde det fick jag reda på att en nära släkting ligger på sjukhus.

Och nu är det onsdag kväll och jag borde sova.
Jag lovar att återvända i morgon.


Taget av sara H den 14 juni..Conrad

-


Kommentarer
Anonym säger:

Hon skulle få besked om hon skulle opereras på fredag tror jag , elr så va de nå annat hon skulle få besked om då ..

2008-11-24 | 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback