Elin Sandell vem är de

Elin Maria Sandell de är jag, kallas till vardags Elin eller Köping som en och annan kan säga i stallet.
Jag är 17 år fyller 18 år i januari, ett tag kvar. Jag bor i Varberg och Köping. Flyttade ner till Varberg i augusti 2007, för att gå på hallands ridgymnasium. Kan säga att jag trivs, kunnde inte ha hamnat bättre. Hade vart skönt att bo närmre Köping men nu är det som det är..2010 är jag förhoppningsvis diplomerad hästskötare, sen vet jag inte vad som ska hända. Är ju nästan hästskötare redan eller är det beridare det kallas.. Hehe, har fått chansen i några år att rida olika hästar. Och vart med i två olika stall, vilket som har givit mig massor.Det märks nu kan jag säga.

Just nu lånar jag en ponny, Conrad. han har jag haft i snart två år, ÄNTLIGEN börjar vi bli samspelta, kan säga att det har tagit tid.. Men nu börjar det ge resultat :} Kunnde inte få lånat en bättre ponny. Det är inte allt tid jag gillat ponnyer, när jag red på ridskola ville jag rida storhäst, men jag är glad att jag fick några ponny år ändå..

Vet inte om man kan säga att jag har någon fritid..

Folk säger att jag är glad, sprallig och lite crazy..Vet inte om jag kan hålla med ;) 

Ställ frågor om ni undrar vem jag är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback