27maj08

Måndag och tisdag har det vart full rulle mellan sju och halv åtta på kvällen..
Jag har vart i stallet runt sju på morgonen, pakathö påsar och mockat Phoehe box. sen har jag haft kraftfodringen med Towe eller Jennifer. Sen har det vart stalltjänst med mockning osv ..

I går var vi till Ågårds hingsstation. Var med i från gyn undersökning till betäckning. Var där hela dagen >:D

Idag hade tvåorna hoppclinic för Björn Carlsson, årets tränare. Vi ettor skulle kolla på den men vi satt i solen och sola oss, hade sen bara mattelektion.. Han med att longera Conrad och rida Brozzo innan stalltjänsten halv fyra.. Red Phoehe efter de, sen kvälls fodring kl 19.00..
Nu väntar jag på att Emelie ska bli färdig i duschen så vi kan kila till affären..Sen ska jag sova så jag orkar med den här veckan..GÄSP. Men det är kul att ha tre hästar det gäller bara att göra det till en vana så går det lättare:]



-------------------------------------------------------------------

Nu har min älskande Gittan det bra, Camilla har tagit bort henne..Det var de bästa för henne, men det känns i mitt hjärta..Den hästen hade något speciellt när hon acceptera en så var det speciellt..
image6



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback