24maj08

Dagen börja med att jag gick upp runt kl 06.15. Började jobba kl sju.
det var sjukt segt att jobba i dag, de som pigg upp en var teorieleverna:) Dom är alltid lika glada.Så goa komentarer.. Slutade runt halv fyra.. Sista helgen jag jobbade på ridskolan denna terminen.
Hjälpte Jessie när hon hoppade lite. sen red jag och conrad ut å galopperade, han tyckte det var skoj :D

Senare på kvällen var jag och Michaela hem till Jessie och Moa..dom hade lite smått panik, ena skulle slinga och färga håret, andra hade tre arbeten att göra klart. stckars tjejerna, men dom får ju en veckas semester efter som de åker till turkland i morgon. Vi kollade lite på "melodifestivalen", sen åkte jag och Jessie till Sandra och Co. Där var det lite party och lite folk och en rätt party glá Sandra :D

Kvällen slutade med att jag och CK gick en sväng på stan och sen gick vi hem och sov..

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback