23maj08

Jaha då var fredagen slut och en ny helg väntar. Ska bla jobba och ha stalltjänst även hinna tvätta lite här hemma.
I dag så hade vi bara dressyr i skolan, som alltid på fredagarna. Carina var sjuk så det vart att rida för Peder. Vi var på gräsbanan, det flöt på riktigt bra i dag :P När allt var klart i stallet så åkte jag och Emelie hem..
Duscha och fixa oss lite sen följde jag med henne till tåget.
Sen cykla jag hem och sov en stund. Var till Towe med stina och Sofia, vi cyklade vidare till stallet för att Sofia hade stalltjänst. Beta Conrad under tiden Sofia fodra.¨¨,
När vi kom från stallet gjorde vi oss i ordning och gick ner till ankaret, snacka om att det var mygg där,jag är helt sönderbiten och svullen..ursch..Nä nu ska jag ta och sova.

Kram

9 april 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback