22maj08

Dagen började med engelska, vart inte mkt gjort då Frida som aldrig är sjuk var sjuk. Så vårat papper låg inlåsta i hennes skåp. Vic säger att hon har en nyckel till skåpet, prövar alla nycklar tills hon kommer fram till att det är Maddes nyckel hon har.Madde provar med att lirka upp låset, men det funka inte heller, så det blev inge gjort på vårat grupparbete, men men..
Sen var det idrott och då hade vi HLR.. Inte så jäkla roligt.
Lunch
Hoppningen flött på riktigt bra idag, han hoppade några hinder på 1- 1,10 och det var länge sen jag hade den känslan : } Så nöjd, Bara att ladda för tävlingen om en och en halv vecka.
Djursjukvård, ska nog sattsa på de ämnet,hade VG på parasit och lung provet..Vi pratade om studiebesöket vi ska görapå måndag. Vi ska till en hingstation i Falkenberg. Micke ska undersöka och seminera ston.. Spännade, fast jag har vart med på mkt sånt förut. Blir roligt att göra något annat än vanliga skolämnen.

Nu i kväll var jag med Emelie till solsidan, när hon sola tog jag mig en promenad..
När vi kom hem gjorde jag pannkakor, ska chilla lite sen sova :)

Får lön i morgon, jippi.

Kram
Conrad 8 maj2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback