5juli2008

Då har man jobbat två veckor, en vecka kvar.. Det är faktis rätt kul att jobba..I mellan åt är det papper upp över öronen, men det löser man..

Var till sura i söndags och hoppade en LC, hade 4a fel(snabbast 4a felare), men allt känndes kanon.. Skulle igentligen ha tävlat dressyr på lördagen men allt krångla och det fick bli hoppning i ställe..
Nu har Conrad lite vällförtjänt bete, ska ha det i ca 2 veckor.. Kommer han i gång ordentlig ska vi eventuellt debutera LB i Kungsör den 3 augusti. Ska ditt och hoppa LC den andra så det vissar sig om det blir LC eller LB den tredje.

Jag och Ida fick iden om att byta rum harom dagen, så i går byte vi rum, herregud vilket kånkande det var..Men nu är det färdigt och det vart riktigt bra, men saknar mitt gamla rum lite.. Fick nått städ ryck och städa lite överallt i lägenheten.

På onsdag ska vi gå på kurs om att jag ska få börja övnings köra. Har börjat lääst teorin nu, så jag kan ta god tid på mig innan det är dax med allt..Vill klara det så fort som möjligt..

BeteConrad, Betet.

Köping 14 juni 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback