29Juli2008

Dagen har varit lång, gick upp kl 05.45. satt på conrad kl 06.30.
Red ett dressyr pass på ca 50 minuter. Gick rätt bra :)
Fixa allt i stallet så jag var hemma till ca halv nio.

Gjorde i ordning mig och åkte till Västerås.. Jag körde nästan hela vägen..
Det roliga med åk turen var att POLISEN stoppa mig, jag har kört i en och en halv vecka och så blir jag stoppad av polisen, men som tur var det bara en blås kontroll, så nu har jag gjort de med.. Vissa har aldrig blivit stoppade men jag lyckas bli det när jag har övningskört så kort tid.. Men åktur gick jätte bra annars.

Skulle kolla på ridstövlar på glada hästen men det var stängt.. Så jag köpte mig ett par gummistövlar iställe ;)
Vart även en ny mobil,  Sony Ericsson C902. Så behövligt.. Vart sen in till stan och shoppa lite..

I morgon åker vi, ska bli så kul.. Ska vara i Arboga halv sju.. måste masa mig upp halv sex.. Men som det lät på Stina så är det sent för tävlingarna börjar kl SJU varje dag, och då ska stallet vara klart :] men det ska bli skoj ändå..

Är borta Onsdag till söndag.. Lämna gärna några komentarer undertiden..

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback