27juli2008

I går bar det av på en tripp till strömsholm, fikade och kolla stövlar, mysig. Tyvärr hade dom dåligt med stövlar på lagret..
Får ta en tur till storstaden Västerås någon dag..
Efter de tog jag en cykel tur till Jossan där det bjöds på sol och bad i poolen ..Härligt.. Jag vill oxå ha en pool, tror ni att man kan ha det på balkongen??!

Idag var jag i stallet tidigt, redan kl halv sju..Skönt att rida innan den värsta hettan kommer..Var klar i stallet runt åtta,
sen när jag kom hem osv. åkte jag och mamma och handla.. Sen for vi med Ida och Jocke till Malmön.. Nu börjar färgen komma ;D;D
När vi kom hem efter att varit i solen i tre timmar, gick jag och vila i över en timme. Snark*
Nu på kvällskvisten har jag och Pelle vart ute och övningskört vart ca 4 mil´, på små grusvägar och landsvägar.



Planering: 2-3 Augusti Hopptävling, Kungsör INSTÄLL pga för få anmälningar..
                                                                 Så iställe blir det Hammarö.
                   onsdagmorgon(30juli) åker jag med Stina Lillje på hopptävling, Hammarö. Blir borta till söndag :D
                    9-10 Augusti Sundbyholm slott med dom bästa ( unglottorna)
                    14 Augusti VARBERG
                    18 Augusti Skolan börjar. 

Mellan alla datum blir det att träffa alla<3 

Sen ska Conrad ridas och fixas, men som tur är hjälper Alexandra ( ägare) mig massor.. Då hinner jag allt jag ska..


Kramkram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback