25juli2008

Då har man jobbat sin sista dag denna sommar, som sagt fixck jag lön haromdagen. Så nu gäller det att planera all köp:] Först på listan står ett par nya ridstövlar, kommer bli lite svårt att hitta dom rätta, jag är petig..

Efter jobbet åkte jag, Mamma, Ida och Jocke till Lyftinge och bada, jag tog ÅRETS första dopp..
svinkallt.Jag körde en bra bit, går bättre och bättre har inte fått motorstopp på några gånger*Stolt*

I morgon blir det att åka till Strömsholm och käka lite frulle sen ska jag kolla på ridstövlar på sadelmakeriet.
Det blir en bit att övningsköra på..
Sen blir det förhoppningsvis sol och bad hemma hos Jossan i hennes pool.

Conrad fick vila i dag i värmen.Men han var nog inte ledsen för de..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback