13juli2008

Kanske dax att skriva några rader i bloggen så mina trogna läsare stannar kvar..
Vad har hänt sen jag skrev sist..? Massor helt  enkel..
Jag ska börja där jag slutade ungefär..

I måndags börja jag jobba sista veckan, trodde jag ja.. Fick ytterliga två vekor, fast jag ska vara ledig en vecka och sen jobba två..
Conrad åkte i väg till Örebro på weekend med Alexandra.. Kan tala om att han har vart helt crazy, han tyckte det var roligt att ha semester..

Tisdags jobba jag som vanligt, hade rätt mkt att göra.

Onsdag jobba jag först och sen var vi på tre timmars handledarutbildning.Det var inte roligt.. Satt stil hela dagen..Kan säga att det kröp av energi i kroppen sen..Var bara hem och sova sen..

Torsdag hände det inte något som är dokument bart..

Fredag, jag gillar fredag vilket innebär två dagar sovmorgon..
På kvällen var jag och mamma en sväng till stallet, när vi skulle där i från så körde jag ca 2 km grusväg, fram till stora vägen.. Var nära LIVET där en gång, oj oj säger jag bara.. Hehe, lite skoj var det allt när man inser att man lever..
En bonde stod tvärs över vägen för att kunna vattna kossorna som har hage ut med vägen, när jag kommer så börjar han rätt över vägen iställe för att åka fram några meter, så det vart tvär stopp.. När han har komit över vägen så har han en vatten tank fram på traktorn, jag gasar och mamma styr men jag kämpar i mot när hon styr , men vi tar oss hel skinade förbi vatten tanken.. men jag var ca 4 dm från att ta den med  kanten på framrutan..Men som sagt vi lever..

Löradag, jag skulle ha sovmorgon men vart inte så.. Jag kan tydligen inte sova när jag får de..
Jag och mamma tyckte det var soligt väder så vi begav oss till stranden..Låg där och pressa ca en halvtimme.. Kollar på molnen och det ser ut att det aldrig mer ska bli sol, packar i hop och åker hem.. När vi åker hem kommer dagens stört skur.. SUCK.

Var hemma någon timme sen titta solen fram så jag och mamma tar en cykel tur..

På kvällen var jag hem till Josefin, så jäkla roligt att träffa dig igen..Grilla, spela spel och prata..
Vi spela ett spel som heter MED ANDRA ORD, det spelet kan jag rekomendera..Lätta regler och mkt skratt..
Man är i lag och så tar man ett kort och ska förklara vad det är där utan att säga vad som står där..
Bla: Mus kork = Tampong , Inte sol utan = Måne, Där Sverige, Norge och Finland möts = Treriksröset, En stor Ö norr om Sverige= Grönland.
Man har 30 sekunder per par och då ska man få så mång rätt som möjligt.

Jag och jossan spelade det med hennes mamma,hennes sambo och deras kompisar,det var skoj..
vart det inte heller sov morgon, utan vi vart till Parken Zoo i Eskiltuna..Kolla på djuren och kolla in famntomen, kl 16 var det Magnus Uggla oh hans nya band.. Uggla hade röda mjukis byxor och Kavaj, inte ska man kosta på scenkläderna nått.. Men bra är han :D:D

Nu i kväll hämta vi Pelle ute i ´Narla och då körde jag en bitt på gruset och i dag funkade det mkt bättre :P Starta, gasa, Växla, bromsa :}

Conrad kom hem:} Nu är det trimmning som gäller.

Snart väntar sängen och jag ska sova, ska till stallet tidigt i morgon.

Kram å Hej

Besök hos FantomenBesök hos Fantomen.


Några roa sig Kungligt..   Några roa sig inför publik på olika viss :D   M. Uggla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback